Ga naar hoofdinhoud
Disclaimer

The mentioned functionalities may be restricted depending on the purchased software license.

Ik Heb Problemen met Solar-Log

Als je problemen ondervindt met Solar-Log, overweeg dan de volgende mogelijke fouten:

Veelvoorkomende Problemen en Oplossingen

  • Onjuist FTP Serveradres

    • Als het FTP-serveradres dat je hebt ingevoerd onjuist is, zal de Solar-Log niet proberen verbinding te maken met onze server.
    • Oplossing: Controleer het FTP-serveradres in de instellingen van de Solar-Log.
  • Onjuiste Gebruikersnaam

    • Als de gebruikersnaam onjuist is, zal Solar-Log verbinden met onze server, maar zal deze niet worden gevonden in de logs omdat we op gebruikersnaam zoeken.
    • Oplossing: Controleer of de ingevoerde gebruikersnaam overeenkomt met de verstrekte inloggegevens.
  • Geen Internetverbinding voor Solar-Log

    • Als er geen gegevens verschijnen in het Solar-Log-portaal, kan dit duiden op een internetverbindingprobleem.
    • Oplossing: Zorg ervoor dat het Solar-Log-apparaat een actieve internetverbinding heeft.
  • Problemen met Onsite Firewall

    • Ook al zijn er gegevens zichtbaar in het Solar-Log-portaal, kunnen firewallproblemen nog steeds de FTP-communicatie blokkeren.
    • Oplossing: Controleer de firewallinstellingen en sta FTP-verkeer toe.
  • Onjuiste FTP Beveiligingsconfiguratie

    • Solar-Log ondersteunt verschillende FTP-beveiligingsmethoden, maar niet alle zijn compatibel met onze server.
    • Oplossing: Als beveiligingsinstellingen zijn ingeschakeld, zorg er dan voor dat alleen ondersteunde FTP-beveiligingsmethoden worden gebruikt.

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op voor verdere hulp.